2016. augusztus 3., szerda

A konzultáció

Mint azt az előző bejegyzésben is említettem, nem voltam a legegyszerűbb páciens. Külföldről érkezvén elég korlátoltak voltak az időbeli lehetőségeim a műtét kivitelezésére de az EstheticHungary kimagasló profizmussal vette az általam kreált akadályokat. 

A klinikára a hazaérkezésem napján látogattam el, már az előző orvossal megbeszélt elképzelésekkel a fejemben. A klinikára belépve az egész elkezdett valóságosnak tűnni, egy várakozási folyamat lassan a végéhez közeledett. Sokan mondják, hogy minden addig jó amíg az ember várja hogy megtörténjen. Bennem többek között elkezdődött egy egészséges izgalom ami keveredett a felelem érzetével.. Soha semmilyen orvosi kezelésben illetve beavatkozásban még nem volt részem előtte, így nem tudtam mire számítsak.

Amikor megérkeztem a barátnőm kíséretében a klinikára, szétnézvén tudtam, hogy jó kezekben leszek. A klinika kialakítása nagyon igényes volt, és egyből egy pozitív érzés kerített hatalmába. Én személy szerint nagyon fontosnak tartom a jó első benyomás érzetet, és most már visszagondolván, minden az elvártak szerint alakult. Személyes tapasztalatom alapján lényegesnek tartom egy barátunk vagy partnerünk mentális támogatását, ezért is örülök, hogy nem egyedül mentem a klinikára. Kis várakozás után Luca, a legsegítőkészebb páciens koordinátor bekísért Dr. Vancsó Peter irodájába. A doktor Úr mosolyogva mégis határozottan fogadott, majd átbeszéltük a rizikókat, az esetleges fennálló kockázatot majd a mindenki által leginkább várt témakörhöz érkeztünk, meg kellett állapodnunk a méretben...

EstheticHungary recepció

Az orvosi szoba, konzultációs helység

Ez a témakör egy olyan területet fed le, amiről az ember nem túl sokat gondolkodik élete során. Már kimondva is, - legalábbis számomra még mindig furcsán hangzik, hogy mégis mekkora mellekkel szeretnék tovább élni az életemet? A doktor Úr prezentálta nekem a lehetséges méreteket egy speciális melltartó illetve az implantátumok segítségével. Tükörbe nézve még így is elég nehéz volt elképzelni a végeredményt. Ugye a méretválasztás sok mindentől függhet, kinek mennyi természetes szövetállománya van, illetve kinek milyenek a testi adottságai. 

Korábban említettem, hogy jelentős súlyfeleslegtől sikerült megszabadulni, így számomra egy dolog volt fontos hogy sikerüljön egy olyan méretben megegyezni, amivel tudom, hogy nem fogok fél év múlva ismét a klinika ajtaján kopogtatni azzal a szándékkal, hogy még nagyobbat szeretnék. Illetve a másik szemszögem egy viszonylagos természetesség elérése volt. A doktor Úr a méret kiválasztását a döntésemre bízta, így a műtét napjáig gondolkozhattam, hogy egy 360-as méret vagy egy 400-as legyen. Azért talán itt leszögezném, hogy én a magasabb lányok közé tartozom a 173 cm-es magasságommal, ehhez mérten szerettem volna a jó döntést meghozni.

Élettartam garanciával, de melyik méret? :)

A konzultáció végén, a klinikát elhagyva elkezdődött a töprengés hogy vajon melyik méret lenne számomra a legmegfelelőbb. Megkérdeztem a családom illetve a beavatott baráti köröm véleményét, de mint azt korábban említettem, ez valóban egy olyan kérdés amire nagyon nehezen lehet kielégítő választ adni, így természetesen ebben a helyzetben is mindenki mást mondott. A párom rámhagyta a választást, így használható segítséget nagyon nem kaptam senkitől. Ekkor rájöttem, hogy ennek az én döntésemnek kell lennie, hisz az én testemről van szó. Hát folytattam tovább a töprengést…




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése